Minőségbiztosítás és kockázatmenedzsment

Miért fontos a minőségbiztosítás és a kockázatmenedzsment?

A globalizált gazdaságban és a bonyolult ellátási láncokban a minőség egyre fontosabbá válik. A szervezetek nem hagyatkozhatnak a véletlenre minőségi termékek és szolgáltatások beszerzése, illetve előállítása vagy szolgáltatásnyújtás során. Ehelyett következetes és alaposan átgondolt megközelítést kell alkalmazniuk a minőség és egyéb irányítási technológiák kezelésére.

Várható eredmények

Ön képes lesz
minőségirányítási rendszert létrehozni, implementálni, működtetni, fenntartani és javítani.
Ön képes lesz
IT szolgáltatásirányítási rendszert létrehozni, implementálni, fenntartani és fejleszteni.
Ön képes lesz
hatékonyabb és eredményesebb oktatási szolgáltatásokat nyújtani, és személyre szabott élményt nyújtani minden tanulónak.
Ön képes lesz
eszközgazdálkodási rendszereket létrehozni, implementálni, fenntartani és fejleszteni.
Ön képes lesz
a biztonsági fenyegetéseket felmérni és kezelni az ellátási láncban felmerülő veszélyeket.
Previous slide
Next slide

Felkeltettük érdeklődését?

Tudjon meg többet az ISO/IEC akkreditált kurzusainkról!